Odp: Norton Utilities 3.0 i dysk - co jest?

Autor: Przemysław Sołtysiak (hprzemek_at_kki.net.pl)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 22:59:59 MET

Czesc wszystkim.
W miesieczniku Enter 11/99 Jest NU 2000.Jezeli chodzi o wersje 3.0 to gdy
mialem jeszcze kiedys Win95 to bylo ok.Gdy przeszedlem na 98 to z niektorymi
problemami sobie nie radzil a niekiedy podawal mi niefaktyczne informacje.
Użytkownik Sebastian Weglarczyk <wegla_at_student.uci.agh.edu.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:83ng1u$md6$5_at_galaxy.uci.agh.edu.pl...