Odp: AWE64 ISA

Autor: DooMiniK (doominik_at_wroclaw.eta.pl)
Data: Fri 24 Dec 1999 - 22:20:18 MET

Użytkownik kulonik <zswierczynski_at_gpsk.am.poznan.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:83t47e$l5j$1_at_helios.man.lublin.pl...
> Pilnie poszukuję driverów do driverów do karty AWE64 na ISA. Karta jest z
> 1997 roku i nie za bardzo chce działać na aktualnie dostępnych sterach ze
> strony Creativ'a.
> Proszę o kontakt na priva lub od razu o przesłanie mailem na adres:
> zswierczynski_at_gpsk.am.poznan.pl

Jak "za bardzo" nie chce działać, to może być spalona.
Ja spaliłem takie dwie - ostatnio wciskają takie na giełdach
laikom (sorry). Objawia się to tym, że karta jest wykrywana
jako PnP, ale to tylko pozory - jedyny dźwięk, jaki z niej
usłyszysz, to pękanie układów przy deptaniu i ciskaniu
o ściany.
Jest łatwy sposób na przetestowanie uszkodzenia - wystarczy
w sesji DOSa uruchomić plik auto-konfiguracji (chyba się on
wabił CTCM.EXE, czt coś w tym rodzaju). Jeżeli wszystko
okey. - to okey. Jeżeli się system powiesi - to ty możesz kartę
nad łóżkiem sobie powiesić.

--
DooMiniK