video?avi?MPEG?

Autor: Sampek (sampek_at_poczta.fm)
Data: Fri 24 Dec 1999 - 23:26:36 MET

Mam problem chce zgrac z kasety video urywki filmow, ale za barzdo mi to nie
wychodzi. Mam karte TV Capturer, moze nie najlepsza ale zawsze, i programik
ktory byl rzem z nial ( TViewer) na CD. No i jak juz ustawilem (na czuja)
obraz ze plynnie sie odtwarza na monitorze to jak zaczynam nagrywac to
tragedia, prawie jak slideshow:((. Zgrywa to na avi i od cholery duzo
zajmuje, sa tam jakies kmpesory ale to..
Czy zna ktos jakis programi dobry i w miare prosty do tego rodzaju rzeczy
albo chociaz cos takiego co avi skompresuje na MPEG. Czy sa takie co by od
razu na MPEG zgrywalo. Z kad mozna to sciagnac?

--
Pozdrawiam,
Michał Sampławski