Odp: Co myślicie o monitorach LG?

Autor: Panda (partur_at_enter.net.pl)
Data: Fri 24 Dec 1999 - 14:23:39 MET

Lepiej weź model 795 lub 795+ (ma USB). Jakośc obrazu jest doskonała.
Natoniast jakość wykonania i serwisu DO DUPY. U nas się jeden zwalił od razu
po włączeniu i po wymianie kineskopu mamy jeszcze gorszy obraz. Serwis nie
umie tego naprawić a z wymianą się nie śpieszą. I tak przy okazji poczytaj
sobie warunki gwarancji LG to 2 ( i to do n-tej ptęgi) razy pomyślisz zanim
się skusisz na produkt LG (i to pomijając tylko 2-letnią gwarancję na drogi
monitor - Samsung daje np. 3 lata)

Artur partur_at_enter.net.pl

Użytkownik Tomash <tomash_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:WdW64.70160$Oo3.1611433_at_news.tpnet.pl...