LG4x4x24 - Jak dogrywać CDR-y ???

Autor: ELK (00950_at_bbs.chip.pl)
Data: Fri 24 Dec 1999 - 13:07:03 MET

Korzystam z firmowego oprogramowania czyli CD Creator 3.5 i Adaptec CD.
W instrukcji wyczytałem że można dogrywać pliki do CDR-a tylko z poziomu
ADAPTEC CD.
Jednak nie ma tam opcji "Dograj" czy coś podobnego, jest tylko "Make
writable"- co objawia się symbolem czerwonej kłódki na ikonie i komunikatem
że dysk nie będzie odczytywany przez zwykły CDROM tylko CDR\CDRW.

Opcje dogrywania daje tylko CD Creator ale wtedy spotkała mnie niemiła
niespodzianka dograłem plik, ale zniknęło to co było przed tym, chociaż na
dysku ubyło miejsca równego sumie obu plików.

Czy ktoś może pomóc ?

Leszek