Winda wycisza mi lewy kanal... :-((((

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Fri 24 Dec 1999 - 12:26:57 MET

Witam!
Mam problem z moja plyta i karta dzwiekowa (na plycie). Otoz dosyc
czesto calkowicie wycisza mi sie prawy kanal. Balance w ustawieniach
jest na pozycji centralnej, i wystarczy, zebym kliknal w niego myszka,
zeby prawy kanal zaczal grac. Jest to bardzo wkurzajace. Czy ktos
mial cos podobnego?
Moja plyta to Zida TX98-3D i poza tym feralnym dzwiekiem (i taka sobie
wydajnoscia :-))) nie mam do niej zastrzezen. Sterowniki do soundu
oczywisce najnowsze.
Licze na Wasza pomoc, ale w najgorszym wypadku wroce do mojej
sprawdzonej ESS 1868 :-)))))))
Pozdrawiam i Wesolych Swiat wszystkim zycze :-)
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--