Re: www.najtaniej.w.pl

Autor: Jacek Chmielewski (nic_at_poczta.fm)
Data: Fri 24 Dec 1999 - 11:43:28 MET

Dnia Wed, 22 Dec 1999 01:19:08 -0500, "Staszek Pak (priv)"
<staszek.pak_at_iname.com> napisał(a):

>Opinia jest moim zdaniem jak najbardziej rozsadna.
>Jesli jest faktycznie tak jak piszesz, nie mozna miarodajnie podejsc do
>takich porownan, bo nie pochodza one z niezaleznego zrodla.
>
>Stach
>

>Marek Dalke <mdalke_at_kki.net.pl> wrote in message
> czas
>sie

Witam

Jasne ze "Era" to nie najlepsze zrodlo informacji. Ale od czegos
trzeba zaczac, a innych mozliwosci za bardzo nie widze...
Mozna sie wspierac cennikami internetowymi firm, ale ich aktualnosc
jest czesto nie najlepsza :( (np. Rom-Computer - cennik z MAJA!)

Wczoraj wyslalem niejako odezwe do firm komputerowych aby informowaly
mnie o zmianach w cennikach. Zobaczymy jaki bedzie odzew.

IMHO najlepiej bylo by gdyby znalazlo sie prae osob nie zwiazanych z
firmami komputerowycmi (czt. obiektywnych), ktore maja blisko do
konkretnego sklepu i moga co jakis czas zajrzec do cennika i podeslac
mi aktualne ceny.

--
Jacek Chmielewski                         "ONE LIFE, LIVE IT"
mailto:nic_at_poczta.fm