Potrzebuję dobrej rady w związku z AMD

Autor: Dragonesti (dragonesti_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 24 Dec 1999 - 08:52:21 MET

Do osoby znającej problem ?
Mam 300Mhz AMD K6/2 +płyta główna fic + 64MB Ram + 2megową kartę grafiki PCI

Pytanie I ?
Nie mogę na moim komputrze płynnie odtwarzać filmów MPG i AVI
cały czas coś tam skacze, To grafika robi przerwę co któraś klatka,
dzwięk pojawia się sporadycznie jako warknięcie (co mamy z tym zrobić w
systemie lub konfiguracji - w WIN 98PL)

Pytanie II ?
Od niedawna posiadam nagrywarkę i modem oba użądzenia pracują
na złączu PCI (nagrywarka kontroler SCSI na PCI) i w systemie WIN98PL mam
konflikt jak z nim skończyć bo albo działa modem albo nagrywarka w
zależności w którym slocie umięszczę karty (Trzeci ostatnie PCI takie
wariacje wyprawia) podczas gdy w NT wszystko działa OK!