Re: jaki kupic w miare tani sprzet...

Autor: Bankowy (arpad_at_polbox.com)
Data: Fri 24 Dec 1999 - 10:05:41 MET

>E... po pierwsze, po co komu tak naprawde to usypianie? Po drugie, zwykle
>da sie tej usterce zaradzic. Po trzecie, co Abit, to Abit :)

Primo:
Mi na przykład jest niezbędne. Widzisz jak ja rano wstaje to najpierw
przecieram oczy, a potem włączam komputer... wyłączam go 1,2 w nocy...
Dlatego że: automatyczna sekretarka, faks i jego użytkownik który co chwilę
ma jakiś pomysł co by tu na komputerze zrobić...
Secundo:
Pewnie tak... Zresztą ja nigdy nie twierdziłem że to zła płyta... jedynie że
nieco kłopotliwa...
Tercio:
Co to znaczy Abit to Abit...? Ja uważam tak... Abit zdobył sobie popularność
rewelacyjnymi w porównaniu do konkurenci możliwościami i łatwością
modyfikacji ustawień... i na tym jedzie do dzisiaj... (jeśli idzie o
możliwości
konfiguracyjne to pewnie nadal wiedzie prym, choć przewaga nie jest już taka
miażdżąca). Jeśli chodzi jednak o bezproblemowość w działaniu, stabilność to
IMO Asus, AOpen...
Zresztą zadałem sobie trud i sprawdziłem posty od 1 XII do dzisiaj i:
Liczba wątków o broblemach z daną firmą (chodzi o płyty):
Abity conajmniej 9 wątków (nie liczę odpowiedzi w wątkach potwierdzająctch
problemy)
Asus 0 no może 1
AOpen 0
O ile można się przyczepić do liczby odnoszącej się do AOpena (bo pewnie
użytkowników tej firmy jest znacznie mniej niż Abita), to już Asus kontra
Abit coś nam mówi...
A gdyby sprawdzić jeszcze dawniej... mi się jednak nie chcę...

>Tu sie nieco roznimy - gdybym ja mial pelny wybor, to zaczekalbym z
>miesiac i zainwestowal w BF6, lub w razie niekorzystnych opinii
>(zdziwilbym sie) w BE6-II.

Może i masz rację... ja o tych płytach po prostu jeszcze nic nie wiem...

>Chektor

P.S. Chyba niechcący póściłem Ci to na maila... przepraszam...

e-mail: Bogdan.Skorupka_at_ien.pw.edu.pl
                    UIN: 44877025
                    Nick: Bankowy