ASUS P3-BF i co dalej........

Autor: Jarek Bokszczanin (drawsko_at_inet.com.pl)
Data: Fri 24 Dec 1999 - 09:26:50 MET

Witajcie

Składam sobie powoli sprzęt i kupiłem m.in. płytę ASUS-a P3-BF, do tego DVD,
64 RAM, Selera 433, Seagate 13 GB, SB Live'a, nie wiem na jaką kartę
graficzną się zdecydować, myślałem o Rivie TNT2 M64 32 MB, nie wiem, czy
może są jakieś lepsze w podobnej cenie, jak sądzicie.
I mam jeszcze jeden problem, chciałbym sobie poczytać ( oprócz angielskiej
instrukcji ) o mojej płycie ASUA-a, o konfiguracjach, podkręcaniach i innych
rzeczach, może zna ktoś adres strony tudzież jakąś literaturę...

Za wszystko serdecznie dziękuję i przy okazji życzę WSZYSTKIM GRUPOWICZOM
WESOŁYCH ŚWIĄT !!!!!

Jarek Bokszczanin
Internet: jarkozi_at_box43.gnet.pl
WWW: thebeast.topnet.pl