Odp: Nagrywarka - instalacja

Autor: Mis (krzyre_at_box.43.gnet.pl)
Data: Fri 24 Dec 1999 - 08:35:22 MET

Użytkownik Kshyhoo <Kshyhoo_at_promail.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Hqy84.1046$W3.27388_at_news.tpnet.pl...
> ja mam u siebie tak
>
> IDE-1 HDD ( Master ) , HDD ( slave )
> IDE-2 Nagrywarka ( Master ) , DVD ( slave )
>
> narazie wszystko dziala jak trzeba ( prawie , filmy na DVD tna ale to
chyba
> przez slabego proca - nie mam sprzetowego dekodera )

A jaki masz procesor?? Ja właśnie też miałem taką konfigurację, ale po
zmianie na:

IDE-1 HDD ( Master )
IDE-2 DVD ( Master ), Nagrywarka ( slave )

i włączeniu DMA dla DVD przestało ciąć. Musiałem za to wyłączyć DMA dla
nagrywarki :(( (nie chciała nawet zacząć nagrywać) Zresztą jak miałem CD-ROM
to też w takiej kolejności (CD-ROM zamiast DVD). Czasami też przegrywam z
płyty na płytę i tylko raz się płyta "walnęła". CD-ROM, z którego
przegrywałem był strasznie porysowany no i koniec... płyta wisi u mnie na
lampie :)))

--
Pozdrawiam
Krzysztof Renusz