Odp: Jaka nagrywarka ???

Autor: Birdy (birdy1_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 24 Dec 1999 - 00:02:15 MET

> JAK?
> Wszyscy pisza dowiedz sie... Ale skad sie dowiedziec?!
> Jest moze jakas stronka? Przydalaby sie...

Nie wiem z jakiego zrodla chcesz to kupic - sklep/gielda/internet itd. itp.
Jesli w sklepie to sprawa jest prosta - wchodzisz do sklepu i mowisz
zeby Ci pokazali instrukcje do tych nagrywarek - otwierasz ja na
pierwszej (lub ostatniej stronie) - tam gdzie sa dane nagrywarki
i czytasz jaka jest optyka. Jesli jest Philips to dziekujesz, wychodzisz
i problem masz z glowy.

--
Pozdrawiam
       Birdy