IE5 - Outlook Express

Autor: Tomasz Zienkiewicz (tzienkiewicz_at_lucent.com)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 23:23:05 MET

Czesc,

Nie wiem czy to pytanie powinno trafic na ta grupe, ale licze ze znajdzie
sie ktos kto zna odpowiedz dotyczaca tematu. Chodzi o sciaganie poczty z
serwera IMAP. Domyslnie Outlook Express laduje mi z mojego konta same
naglowki. Po kliknieciu sciaga dany mail (zalozmy ze z zalacznikiem) na
lokalny dysk. Mam 490 maili w inboxie z czego wiekszosc sciagnalem juz na
dysk. Jednakze raz na jakis czas znika mi caly inbox i na nowo Outlook
Express sciaga wszystkie naglowki, no i oczywiscie zadna z wiadomosci nie
jest dostepna w trybie off-line. Poniewaz niektore wiadomosci maja
zalaczniki po kilkaset kilo nie jest to zbyt mile aby je ponownie sciagac.
Probowalem znalezc plik w ktorym przechowywany jest caly sciagniety inbox. U
mnie jest to (wydaje mi sie) plik:
C:\WINDOWS\Application
Data\Identities\{9CC07F20-3314-11D3-B981-D02699845A5D}\Microsoft\Outlook
Express\bya1.pl.lucent.com - Inbox.dbx
spakowalem sobie caly ten katalog na przyszlosc ale moze ktos z was wie czy
to wlasnie to. Tzn. czy po odnowieniu listy wszystkich maili wystarczy
odpakowac dany plik z tego zipa (np. INBOX.dbx) i bedzie ok.

z gory dziekuje za kazda pomoc,
Tomek