Odp: karty S3

Autor: DooMiniK (doominik_at_wroclaw.eta.pl)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 19:35:08 MET

Użytkownik Amon <amon_at_amon.prv.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:83o8io$3hs$3_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> czesc
> mam dwie karty graficzne s3 virge GX 4MB oraz
> s3 GX 4MB , mozna je jakos polaczyc aby system je widzial jako karte 8MB???
> sa tam jakies zlacza, polaczylem je kablem z floopy (rownolegle), a system
> widzi
> je jako dwie kart, moge zmieniac pulpity, ale nie wtym rzecz.
> potrzebuje wiecej ramu na grafice, jak to zrobic.

Boję się zapytać - żartujesz, czy poważnie piszesz ?
Jeżeli to pierwsze - ROTFL
Jeżeli to drugie - :-o
Sądze, że sugerowałeś się Voodoo II i trybem ...
(jak on się nazywa - ktoś mi przypomni - S****)
Bardzo mi się spodobało użycie kabelka od FDD- a podobno
nic nie pasuje w PC w nieodpowiednie miejsca ;)
Te złącza służą najczęściej do sprzętowej rozbudowy - np. MPG

ps. możesz sobie podłączyć dwa monitory w tej konfiguracji ...

--
DooMiniK