Odp: VIA

Autor: WG (serwis_at_labelpoland.pl)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 14:04:20 MET

Jesli chcesz krcic procka ..to Plyta BX;owa wydaje sie byc jedynym wyborem .
Na VIA Pro udaje sie wyciagnac ok 83 Mhz ( ZIDA , ACORP inne plyty
bezzworkowe ).
Jesli naprawde masz malo kasy , nie chcesz krecic procka to polecam ZIDE ,
firma sprawdzona ma certyfikat jakosci ISO 9002 , w mojej firmie mam 3 takie
plyty i zero problemow -
a sa dosyc mocno obciazone - kompy pracuja 14 godzin dziennie , obsadzone
wszystkie sloty PCI

pozatym plyty tej firmy wystepuja czesto gesto , takze w formacie AT co dla
posiadaczy starszych obodow
wydaje sie nie bez znaczenia .

Osobiscie Proponuje kupic tansza plyte firmy ZIDA i wiekszy dysk np 17 GB .

Pozdrawiam Wojtek Godzwon , serwis Lapress .