Odp: GRY

Autor: kulonik (zswierczynski_at_gpsk.am.poznan.pl)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 13:41:25 MET

liste grup dyskusyjnych mozesz obejrzec pod tym adresem
http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml
gdzies tamn widzialem pare grup o grach
Pozdrowionka
Zbyszek

Użytkownik Jarosław Jastrzębski <jaroslaw.jastrzebski_at_kompakt.com.pl> w
wiadomooci do grup dyskusyjnych napisał:3861CA21.E32C4764_at_kompakt.com.pl...