Re: Grafika

Autor: Marcin \ (stig_at_artists.gfx.pl)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 09:10:56 MET

> Szukam dobrego optymizera grafiki do zamiany plikow .bmp na .gif.
> Co dobrego moglibyscie mi polecic ? Chodzi mi o cos nieskomplikowanego i
> jednoczesnie skutecznego.

Jesli ten BMP to 24 BIT'y, to najlepszy jaki spotkalem optymizer - Image
Ready 2.0 - z pakietu PhotoShop 5.5. Oczywiscie jest to kombajn, ale robi te
czynnosc najlepiej... Dobry jest takze PaintShopPro... Caly czas zakladam,
ze chodzi Ci o redukcje 24BIT BMP do 8BIT'owego GIF'a. Bo jesli tylko
konwersja (8BIT BMP -> GIF) to i Ifran i ACDSee (3.0) i chyba jeszcze kupa
innych tego typu...