Re: Jak zrobic backup C: (caly system) na CDRW Bootable?

Autor: zwirek_at_netra.bielsko.pl
Data: Thu 23 Dec 1999 - 12:58:32 MET

From: pl.comp.pecet
>On Fri, 10 Dec 1999, jarek wrote:
> Nie ma problemu z plikiem swap i długimi nazwami przy backapie fizycznej
>zawartości całego dysku. Ja pakuje partycje w calosci przy użyciu linuxa

Linuxa masz oczywiscie na innej partycji w tym samym kompie.
Ja chcialbym zrobic cos takiego jednodyskietkowym linuxem.
Sprawdzilem kilka takich jednodyskietkowcow i na zadnym nie znalazlem
polecenia tar.
Czy ktos z Was zna takiego jednodyskietkowego linuxa, ktory sprosta
temu zadaniu?

Pozdrawiam,

---
 _()_Marcin Piaskowski___  ____  _  _   "Behind every great fortune,