Odp: AWE64 i WaveSynth-WG

Autor: Piotrek (piotrek_at_cds.pl)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 23:54:03 MET

To tylko komunikat - zawsze sie pojawi, jednak mojemu kumplowi co ma AMD
K6-233 WaveSyn-WG tez sie nie instalowal (nie wiem czemu). U mnie na
iP-250mmx wszystko jest cacy. A tak wogole to nie wiem po co ci WaveSyn-WG,
jesli chodzi o midi to muzyka przez wlasnie WaveSyn-WG jest tragiczna,
natomiast ma fajna opcje, ze mozna dodawac Reverb i Chorus na zywo do
dzwieku Wave - zupelnie jak na LIFE :-) Wybierasz rodzaj poglosu
itp...itd... :)

--
Pozdrawiam, Piotrek
http://piotrek.cds.pl