Re: ASUS P2B ....Abit BP6

Autor: Jacek Skanik (jskaznik_at_helion.com.pl)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 09:48:37 MET

> dwa Celerony to jak znalesc dwa bez napisu
> "For Uniprocessor system only"
> Wyprodukowane po lipcu 1999 wszystkie to maja i wtedy
> niestety podobno BP6 nie dziala.

Podobno to wiesz... glupoty i tyle. Ja np. mam takie 'for uniprocessor
system only' BOXowe 366 i chodza bez problemu. NIKT nie raportowal problemow
na zadnym ze znanych site'ow hardware'owych - a przede wszystkim na
www.bp6.com).

> Jezeli zas chodzi o UDMA-66 to mozna kupic kotroler PCI
> np. Firmy Promise za 120 zl i jest ok !!!
> Ja tak zrobilem i działa (zajmuje jedno IRQ i obsluguje 4 urzadzenia
> a syatem widzi to jak kontroler SCSI - dziala pod NT4 i W9X).

Jedno jest faktem - kontroler promise jest lepszy od HPT366. Z tym ze hpt
tez zajmuje 1 IRQ na 4 urzadzenia, tez jest widziany jako SCSI oraz w
praktyce zajmuje 1 PCI (bo share'uje z nim przerwanie) i przynajmniej na
razie sa problemy z kartami w 3 slocie PCI.

Jacek Skaznik
jskaznik_at_helion.com.pl