Dziwny problem z Creative Blaster TNT 1

Autor: Wojtek Wrzaskala (wojciech_wrzaskala_at_cadena.com.pl)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 09:43:43 MET

Witam,

Mam dziwny problem z tą kartą (AGP 16 MB). Nowa instalka Windows 98 SE PL,
na to DirectX 7.0a PL. Karta zainstalowała się w systemie poprawnie, można
zmieniać rozdzielczości i częstotliwości odświeżania jednakże po
uruchomieniu gry (korzystającej z DirectX?) - sprawdziłem na Incoming i
Forsaken - komp się zawiesza np. po minucie (do minuty wszystko chodzi
cool).

Czy to jest uszkodzona karta? Jak można ją sprawdzić?

--
Wojciech Wrzaskała
Public relations, Cadena Systems