matrox g400 i turbogl v1

Autor: fox (fox_at_irc.pl)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 09:16:08 MET

mam problem, zainstalowalem te cholerne
sterowniki opengl i guzik... zadna "supportowana"
giera nie dziala. instaler wrzuca sobie do
katalogu gry plik opengl32.dll i sie cieszy.
po odpaleniu q3a albo half-life dostaje w prezencie
piekny, ciemny ekran i ogolna nieruchawosc systemu.
no i nie wiem co dalej, na razie sobie tylko
przemianowalem te durne pliki, zeby sie gry
uruchamialy...

"standardowy" opengl dziala, ale wiecie *jak*
toto chodzi pod g400.

uprzedzajac pytania - instalowalem
sterowniki turbogl v1. te, ktore 'dzialaja'
z pII, celerami i diabli wiedza czym jeszcze...
mam najnowsze drivery dla karty video, winde 98,
directx 7, wszystko dziala, chodzi, biega, plywa,
wspina sie... no.. :) tylko ten turbogl nie chce.

help?

--
== fox_at_irc.pl == the truth is this: no one knows ==