Płyta BXi98

Autor: Wiesław Wałach (walach_at_priv4.onet.pl)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 08:08:34 MET

Witam

Czy ktoś posiada płytę na układzie intela BXi98 (Ziada)?
Mam problem z biosem, pokazuje datę biosu 07/15/95
wgrywałem pilk bi98105e.rom ze strony producenta , w
menu biosu pojawiła się funkcja procesor serial numer (nieaktywna mam
celarona). Przy starcie jest też druga data w nawiasie chyba data romu który
wgrałem (99/03/27). Jak to zmienić? Sandra informuje żę mam przestarzały
bios . Płytę jest nowa kupiona w kwietniu .
wiesiek
walach_at_friko4.onet.pl