Odp: Pc Chips

Autor: Stev (stev_at_go2.pl)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 07:57:49 MET

Użytkownik Łukasz Wesołowski <admin12_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:mXh84.83626$Oo3.1917765_at_news.tpnet.pl...
> Witam
> mam takie 1 pytanie:
> Co myslicie o plytach pc-chips ?
>

> Nie wiem jak teraz ale ja mialem pc-chipsa w styczniu moze ze 3 tygodnie i
mialem ochote nim p.........c o sciane.
Co prawda plyta tania ( i to z muzyka) ale wiecej klopotow niz pozytku.
Ukazujace sie wtedy drivery do niej byly niedopracowane( ALI) tak ze o
gierkach mozna bylo zapomniec - probowalem z grafikami na rivie128 128zx i
I740.
Dopiero jak zamienilem na Abita BH6 wszystko chodzi jak cacy (c300_at_450
) )
Tak wiec ja nie polecam chyba ze masz duzo samozaparcia i lubisz walczyc ze
sprzetem.
A moze teraz juz jest lepiej z tymi badziewiami . Tez jestem ciekaw co na
to uzytkownicy????????

Stev