Re: problem z polaczeniem

Autor: Marko (marko_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 23:55:39 MET

Slidey napisał(a) w wiadomości: <83rhk2$5ji$1_at_aquarius.webcorp.com.pl>...
>Mam taki problemik , w sumie troche wkurzajacy
>ale na pewno ktos sie z nim spotkal.
>Mianowicie gdy po kilkudziesietnej ( oczywiscie )
>probie wejscia do netu , wreszcie sie dostane ,
>posiedze jakis czas to w pewnym momencie polaczenie
>ustaje !?! Ani poczty wyslac ani nic . Pozostaje jedynie
>jeszcze raz dial-up no i oczywiscie kolejna godzina
>stracona na proby polaczenia sie ;o(::
>zna ktos jakies sposoby na to , a moze to normalka
>w przypadku Totalnie Pazernej Szmaciny A.(aaale nie
>wiem jak dokonczyc :)
>

>postrofienia

Zrywanie polaczenia mozliwe jest podczas razacych zanikow sygnalu.
Mozna temu zaradzic ( lub probowac zaradzic ) przez :
menu start / ustawienia / panel sterowania / modem / wlasciwosci.
we wlasciwosciach wybierz zakladke / polaczenia a nastepnie
przycisk / zaawansowane a w polu / dodatkowe ustawienia wpisz
    S10=50
Wykorzystujemy tu jeden z rejestrow modemowych ( S10 ) , ktory
zmusza modem do podtrzymania polaczenia przez ( 50 = 5sek )
5 sekund nawet gdy sygnal zaniknie calkowicie.
Wieksza wartosc nie jest wskazana , gdyz zbyt duze ustawienie
tego rejestru zbyt dlugo realizuje polaczenie.

Polaczen bez rozlaczen.

poZDROWIEnia !
      marko_at_box43.gnet.pl