Odp: FIC VA-503A

Autor: Mariusz Rolczynski (amipderul_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 19:03:39 MET

Użytkownik ADA$ <adamur_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8R684.82018$Oo3.1885620_at_news.tpnet.pl...

> Artur Sikora napisał(a) w wiadomości:
> <83qja2$37s$1_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl>...
>
> Ma tylko zalety ;). Powaznie! Przynajmniej ja zadnej wady nie
> znalazlem. A zalety to stabilnosc i wydajnosc, monitoring temperatury,
> UDMA 66, 1mb cache, 4 PCI, 2 USB, bezzworkowa konfiguracja, ....nie
> chce mi sie dalej pisac. Podobno jest to najlepsza plyta SS7 w
> formacie babyAT. Na stronie Grzeska Kotarskiego mozesz sobie
> przeczytac recenzje: http://amd3dnow.cavern.com.pl/main_503a.shtml

Czesc wszystkim !
Oczywiscie, ze ta plyta ma same zalety, dopoki nie padnie. Niestety mnie sie
to przydazylo. Od samego poczatku miala problemy z rozpoznawaniem pamieci..
Na nowej plycie nie mam tego problemu ( te same pamieci ).
Potem nagle przestala rozpoznawac AMD- K6-2 400. Nigdy nie podkrecane.
Co ciekawe - komp pracowal przy 350 MHz i nizej. Wtym momencie nie
wytrzymalem i musialem ja reklamowac. Musze jednoczesnie wpomniec, ze w
miedzyczasie podlaczalem do niej 3 nowe CD-ROM-y ACER 40x i wszystkie
sprawialy wrazenie jakby cos sie z nimi dzialo ( czytanie bzdur lub z
predkoscia 4X - wszystko przy nowych plytach ).
Teraz mam wrazenie, ze to byla wina plyty, poniewaz pozyczylem od brata
CD-ROM ASUS ( chyba ) 32x, a po zwrocie brat juz nie mogl z niego
korzystac.
Pozdrowienia
Mariusz Rolczynski
derulon_at_poczta.onet.pl