Re: Creative Annihilator Pro - problem

Autor: Sulaco (sulaco_at_polbox.com)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 13:11:26 MET

Marek Chwojnicki wrote:

> Hmmm. To TY nie bardzo wiesz o czym piszesz. AGP jest zasilane przez stabilizator
> na plycie, gdyz pracuje z mniejszym napieciem zasilania niz daje zasilacz glowny
> - ten dostarcza tylko +/-5V oraz +/-12V i z tego (zwykle z +5V) juz na plycie
> stabilizowane jest napiecie do zasilania AGP. Analogicznie zreszta jak dla
> procesora. Z wydajnoscia zasilacza glownego napewno nie ma problemow.

Tak jak pisal Kris - zalezy od zasliniacza, specyfikacja ATX przewiduje 3,3 V i wtedy
stabilizatory na plycie masz do proca.
A co do wydajnosci pradowej zasilaczy to mozesz napisac o tym tyle ile jest ich
rodzaji i wiez mi na pewno sa z nia problemy...

> A, i jescze jedno - problemy z zasilaniem dotycza wydajnosci pradowej a nie
> napiecia - to powinno byc stale niezaleznie od obciazenia.

to fakt o ktorym tez wiem :-D
napiecie w gniazku tez "powinno byc stale", ale nie jest, chyba, ze masz komputer
podlaczony do ups-a lub stabilizatora, to masz wtedy napiecie stale, a tak wacha sie
ono w naszej sieci (zaleznie od pory dnia) ok +/- 10% :-D

> pozdro
> Trolu

zdrow
mAREK