Odp: MatroxG400dualHEAD

Autor: POI (msagalo_at_dsi.pl)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 12:43:31 MET

AVE!!!

Człowieq!!! Zastanów się... Gdyby karta była źle osadzona w złączu, na
ekranie monitora widziałbym jedynie black dziurę. W moim przypadq jedynie po
zainstalowaniu karty w wINDOWSIE (po wgraniu sterowników) nic nie widać.
Poza tym chyba i tak karta jest zwalona, bo na drugim kompie odpala się
nawet test 3D (3DMark), ale jak chcę wyjść z windowsa, to mi wyrzuca
krytyczny wyjątek, chociaż wcześniej nic się złego z tym kompem nie działo