Problem z botowaniem

Autor: Jacek Chylarecki (goblin_at_Jan.mat.uni.torun.pl)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 09:31:10 MET

Problem polega na bardzo dlugim czasie rozpoznawania dysku a nastepnie
rozpoczeciu botowania.Wyglada to mniej wiecej tak : komputer P100 ,plyta
typu FX ,bios -AMIBIOS.Mam dwa dyski : 420MB -WCaviar i 8.4GB
-Samsung.Podmontowalem najpierw tylko 8.4GB.W biosie autodetekcja
przebiegla bez najmniejszych problemow.Po restarcie czeka jakas minute zanim
go wykryje.Po chwili wypisuje Prim. Mast. itd. czyli nazwe tego
dysku(wszystko poprawnie gdyby nie tak dlugi czas rozpoznawania).Ale potem
to juz totalna zima.Na tym etapie pozostaje nie chcac dalej go botowac.
Z 420MB dyskiem jest troche inaczej.Udaje sie go zbotowac ale po bardzo
dlugim czasie oczekiwania(bardzo dlugim -tzn. 3-4-minuty).Ustawienia zworek
na dysku sa na pewno poprawne.W biose rowniez wydaje sie byc wszystko OK(tzn
-zadnych innych dyskow nie widzi procz tego jednego PRIM.MAST).
Moze ktos jest w stanie cos na to poradzic bo ja probowalem juz chyba
wszystkiego... .
Za dobre rady z gory dziekuje!!!