tuner PixelView - podejscie drugie

Autor: Red Scorpion (phromme_at_priv4.onet.pl)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 18:23:54 MET

Witam serdecznie!

Mam dwa nastepujace pytania dot. tunera PixelView:

1) dlaczego kiedy robie capture do AVI korzystajac z Pixel TV Station, AVI
nie ma dzwieku? W ustawieniach capture mam ustawione zeby zrzucal tez
dzwiek...

2) wczesniej mialem Zoltrix TV Max i bez problemu funkcjonowal on z
rewelacyjnym moim zdaniem BorgTV. Teraz po zmianie karty, kiedy odpalam
BortTV, pojawia sie tylko rozowy ekran i komputer sie zawiesza. Co sie
dzieje?

Z gory uprzejmie dziekuje za pomoc.