CRACK do Virtual Cdrom 2.0 potrzebny !

Autor: /// Kaszpir /// (demoman_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 08:16:13 MET

CZeśc !

Mam obecnie w Virtual cdrom 2.0 (nie Cdrom copy gamers) i nie ma do niego
cracka :(
Szukałem na sieci i niestety nic takiego nie znalazłem :(

Dzisiał dostałem patcha do Vitrual cdrom 2.0 (wreszcie poprawna praca z
DVDromami !).
Niestety patch ten nie działa z CD Copier gamer's Edition :( , dział on
jedynie z "prawdziwym" Virtual cdrom 2.0 :(
Niestety Virtual cdroma 2.0 mam tylko w wersji demo :(

Więc prośba do grupowiczów :)

1. O przesłanie pełnej wersji Virtual cdrom 2.0 (ale nie CD copier gamer's
edition)
2. Przesłanie cracka do Virtual cdrom 2.0 (wersji angielskiej lub
niemieckiej)

Ja w zamian moge wysłać pełną wersję CD copier gamers edion lub patcha do
Virtual cdrom 2.0

PILNE

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///