Re: WINMODEM?????

Autor: Marcin Folek (folekm_at_globalserve.net)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 04:07:10 MET

Kenn wrote:
> Raczej malo kto buszujac po internecie robi jednoczesnie co innego.
> Niektorym winmodemom wystarczy nawet Pentium 100 np. Zoltrix Spirit.
To ja wspolczuje komus kto oszaleje po kilku minutach takiej zabawy...
Wiem dobrze jak moj stary Lucent potrafil obciazyc p2-233 przy sciaganiu
plikow przy transferze >4kBps... Nie rozumiem ludzi, ktorzy kupuja taki
shit by zaoszczedzic kilka zl... lepiej poczekac ten miesiac (zwroci sie
z rachunku pewnie:))

--
Kelof
folekm_at_globalserve.net