gameport

Autor: Piotr Stolc (ktos_at_s0c.from.pl)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 21:53:04 MET

ehlo
ile adresów zajmuje gameport? w niektórych kartach muzycznych jeden , a w
niektórych osiem - jak to jest?
czy można dostać gdzieś karty (mogą być używane) na których mogę wybrać
adres (spoza zakresu 0x200-0x201)? jeśli tak, to gdzie mogę takie coś nabyć
i ile to może kosztować?
a może istnieją jakieś inne karty umożliwiające podłączenie większej ilości
potencjometrów do komputera? (jedno wymaganie - to musi chodzić pod Linuxem)

TIA

--
greets, s0crtp,
registered linux user #81303