Odp: 3Com LinkBuilder 10BT ?

Autor: Birdy (birdy1_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 21:05:18 MET

> Witam , mam problem . Chcieliśmy ze znajomymi polaczyc kilka kompyterow ,
> pograc w sieci troche , przerwa swiateczna to dobra okazja , ale ...
> Mamy 5 kart 3Com EtherLink III 3C509TP , i Hub-a (tak to sie chyba nazywa)
> ak to razem polaczyc ? W hubie jest 12 wejsc "telefonicznych" Aui Port ,
kil
> ka przelacznikow . Co zrobic , zeby siec ruszyla ?
> Pomocy , w Was jeduna nadzieja . Jaka moze byc maksymalna odleglosc miedzy
> omuterami ?

Wlozyc karty sieciowe do kompow, zainstalowac wszystkie potrzebne protokoly,
podlaczyc kable do hub'a i grac. Max. odleglosc miedzy pierwszym, a ostatnim
kompem
nie powinna byc wieksza niz 150 m. Jesli masz jeszcze jakies problemy to
zadaj
konkretnie pytanie z czym sobie nie mozesz dac rady.

--
Pozdrawiam
       Birdy