Pytanie o sprzęt?

Autor: Stachur (stachur1_at_polbox.com)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 18:24:18 MET

Mam strasznie cienki sprzęt - kłania się rozbudowa. Jednak nie bardzo wiem
jak mam inwestować swój ograniczony budżet. Czy powinienem myśleć o płycie
głównej ze złączem PPGA by wcisnąć tam Celerona a może o płycie ze SLOT1 i
przejściówką tak by możę kiedyś wcisnąć tam PIII. A może powinienem
kombinować z produktami firmy AMD. Nie jestem milionerem więc szukam
rozwiązania w miarę taniego i wydajnego. Przewiduje wydać na płyte i
procesor toche ponad 1000 pln. Będe wdzięczny za wskazówki.
Pozdróófka - Piter