Re: Litosci!

Autor: Krzysztof Czaplak (biapl3_at_polbox.com)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 17:53:31 MET

Dobra smiej sie bo smiech to zdrowie,ale mi nie jest do smiechu , wiec
poradz mi jak to zrobic.Dostalem juz wiele listow,ale zadnej konkretnej
odpowiedzi.Jestem
zszokowany - tylu specow od pecetow a nie moge doprosic sie o tak prosta
informacje jak wyjsc z dyskusji.Ja jestem nowicjuszem w internecie,a
przeciz kazdy z Was wie jak sie wypisac z tej grupy dyskusyjnej.Czekam na
czlowieka ktory mnie wypusci z tej pulapki.