Odp: Problemy z RIVĄ

Autor: Tygrysek (tygrys99_at_priv4.onet.pl)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 17:11:03 MET

Użytkownik mirek <mirek13_at_priv5.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:945783963.18979_at_gateway.newsgate.pl...
> jak usunąć z windy informacje o VOODOO. Usunąłem z systemu, wyciągąłem
ze
> środka. Włożyłem RIVE TNT i wszystko gra tylko że gry nie chodzą nie
ładują
> się, wywala je i wołają że nie znaleziono VOODOO. Jak usunąć informację
> systemu że w tym pudle było kiedyś VOODOO ?

Jezeli pozbyles sie wszystkich driverow na 100% to zrob kopie rejestru i
przeskanuj go w poszukiwaniu zapiskow o 3DFX'ie i je usun .... jezeli cos
nie pojdzie do wroz do kopii rejestru ...

           Tygrysek
Detroit młotek in my head
 tygrys99_at_friko4.onet.pl
   tygrys99_at_poczta.fm