!!!POMOCY!!!

Autor: Rumil (rumil_at_kki.net.pl)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 16:25:25 MET

Mam pewien problem z komputerem.Otóż gdy chce go włączyć światełko dysku
tylko mignie, a komputer nie uruchomi się. Po następnym naciśnięciu
POWER nic się nie dzieje. Jedynym wyjściem jest wyłączenie komputera na
max-a(obudowa ATX) i próbować go włączyć dopóki nie trafi się na ten
"magiczny moment".
Ostatnio moja mama próbowała zrobić coś na kompie i nie mogła go włączyć
i strasznie ją to wq***ło.Powiedziała ,że jak czegoś z tym nie zrobie to
wywali kompa przez okno (mieszkam na 8. piętrze). Z góry dziękuje za
pomoc.