Pomózcie .................

Autor: Jarek Bokszczanin (drawsko_at_inet.com.pl)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 15:02:51 MET

Mam niemały problem z komputerem mojego brachola ciotecznego i nie wiem co
robić.....
Zajmuje sie komputrami troche czasu,ale z tym sie jeszcze nie spotkałem,
otóż:

bracholek dał mi kompa dość starego z Pentium 75, zebym poprawił mu
sterowniki karty graficznej i dołożył nowy modem,
wiec odpaliłem kompa, faktycznie w systemie pokazywał błędy przy karcie
graficznej, wiec przeinstalowałem mu sterowniki z płytki Windozy i wsio było
w pariadkie.
Schody zaczęły sie jak wsadziłem nowy modem ( robiłem podobne rzeczy już
setki razy), wiec wsadziłem do slotu PCI ten modem i odpaliłem kompa. System
sie wystartował i Windoza wykryła nowe urządzenie i w tym momencie
zaliczyła zwis....
Wyłączyłem kompa i włączyłem do z powrotem i oto masz babo placek......
zasilanie sie włącza, wentylator kręci na procku, dysk twrady kręci,
natomiast komp poza tym w ogóle nie reaguje, na monitorze nic nie widać, i
pokazuje że nie łapie sygnału.
Zmieniałem karty graficzne ( chyba 3 ), wyjałęm modem, wsadzałem do różnych
portów grafy do PCI , ISA i kuźwa nic......
Moze bateria od BIOS-u padła ???
PROSZĘ POMÓŻCIE, bo stoi przede mną widmo odkupywania sztrucla dla brachola
ciotecznego ( a chciałem się przysłużyć ).........

Jarek Bokszczanin
Internet: jarkozi_at_box43.gnet.pl
WWW: thebeast.topnet.pl
GSM: 603117348