Re: Najmocniejszy PIII na Asus P2B

Autor: Witold Kopel (ficio_at_krakow.neurosoft.net)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 14:21:09 MET

Buraq wrote:
> Ja sie chyba mykne na BP6, ale to jeszcze nie przesadzone
> (ja jestem zawsze w trakcie permanentnego upgrade :-).
Od czasu, jak Intel oglosil, ze zadna dotychczasowa plyta Socket370 nie
bedzie chodzila z Cumine FC-PGA, to pozostalo czekac na ruch Abita. A
Abit oglosil, ze "sorry Winnetou", ale BP6 nie bedzie obslugiwalo
FC-PGA. :-(((( I od tego czasu BP6 jest niestety slepa uliczka (konczaca
sie na Celeronie 500...). A nie podejrzewam, zeby przyszle Celerony
FSB100 byly zgodne ze specyfikacja VRE wczesniejsza niz slawetna 8.4.

Tak wiec dla SMP bardziej przygladalbym sie klasycznym plytom dual slot1
- Soltek juz oglosil przejsciowke Slotket(?) II wspierajaca FC-PGA, a za
nim pojda i inni. Tak wiec mimo wszystko (planow zaprzestania produkcji
procesorow w 1H'00) Slot1 wydaje sie byc bezpieczniejszy...

Tyle
Ficio