INTEL i skanery

Autor: POI (msagalo_at_dsi.pl)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 13:24:42 MET

AVE!!!

Mój problem polega na tym, że do kompa z płytą i810 muszę podłączyć skaner
HP ScanJet 4s (rolkowy). Skaner ten podłącza się do któregoś z COMów.
Problem w tym, że jest on dość stary i płyta nie chce go rozpoznawać. A
właściwie nie problem w skanerze, lecz w płycie. Z tego co wiem, i810'ki nie
posiadają fizycznych portów COM, lecz przydzielają im logicznie adres z
pamięci (porty virtualne). I tu właśnie może tkwić problem. Rozwiązaniem
będzie dla mnie chyba jedynie I/O'ka (kontroler) dodatkowa z COM'ami. Ba
tylko że płyta nie ma wyjśc ISA. Czy ktoś może mi jakoś pomóc??? Czy może są
gdzieś do qpienia I/O'ki na PCI??? Lub inny skaner, ale koniecznie rolkowy
(LPT lub USB) z mało skomplikowanym TWAINem???
Proszę o pomoc...

Pozdrawiam

msagalo_at_dsi.pl