Re: Odp: CD-AUDIO i Yamaha CRW-6416S

Autor: Kaizen (_at_promail.pl)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 13:08:33 MET

Krzysztof Grad wrote:

> Użytkownik Kaizen <"nospam,kaizen"@promail.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:385DF285.375B9E84_at_promail.pl...
>
> zgrałem i nagrałem ok. 20 płyt audia na jamaszce 6416S, większość paliłem
> x6. Połowa płyt miała ponad 74 minuty (overburn). Żadnych trzasków.

A ściągnij nią tracki z oryginału i z kopii i porównaj wg zawartości w
WC - jak będą identyczne (po ściągnięciu Teac'iem są) to daj znać idę
reklamować nagrywarę ;))
Ale taki fajny programic EAC do ściągania audio potestował i stwierdził
że Yamaha to dla niego chłam (nieakurate streem) a Teac to cacy.

Pozdrawiam,

--
      Kaizen
kaizen_at_promail.pl