Odp: Seagate 13 Gb Stuka - jak go spalic???

Autor: Aaapsik (aaapsik_at_kki.net.pl)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 10:42:44 MET

a moze taki sposob:
- dysk rozhermetyzowac, tzn. w w dziurke gdzie sie wkrec srubke wlozyc drut
(gwozdz, ostro zakonczony wkret itp. )i
   przebic oslone dysku (oczywiscie nie metalowa :) ). do dysku dostaje się
powietrze i dysk lezy
  (ani mru, mru :) ). z zewnatrz nic nie widac (a w dziurce ciemno :) ) no i
oczywiscie dysk "padl" :))
  w serwisie nie dojda (a naprawiac nikt nie naprawia - tylko sie wymienia
:) )

Aaapsik

Użytkownik Tasiemiec <tasiem_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:83m84t$7df$1_at_sunsite.icm.edu.pl...