Problem z czyszczeniem w Netscape 4.7?

Autor: Mariusz C (mcukr_at_polbox.com)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 09:37:45 MET

Cześć!!

Mam dziwną własność Netscapea, być może wystarczy zmienić coś
w ustawieniach, chociaż właśnie próbowałem i niewiele mi to dało.
Otóż ściągam codziennie grupy dyskusyjne, mam ustawione usuwanie
wiadoności
starszych niż 30 dni, usuwanie nagłówków starszych niż 31 dni i
automatyczne
kompaktowanie folderów gdy przekraczają 1000 kB.
Miałem ~218 MB newsów, a po zamknięciu Netscape'a mam 219MB (chociaż
niby wyczyścił wszystkie grupy).
Proszę o pomoc i wskazówki, jak mogę zmniejszyć rozrastający się folder?

Pozdrawiam
    Mariusz