Re: Sb Live i line IN

Autor: Jacek Śliwa (jacintoo_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 19 Dec 1999 - 13:58:27 MET

Uruchamiasz Mixer (dołączony do Live'a), szukasz żółtej ikonki oznaczającej
Line-in (taki mały jack z kabelkiem, sprawdzasz, czy wejście jest włączone
(przyciskiem pod suwakiem głośności tego wejścia). Jeśli tak, to suwakiem
regulujesz sobie głośność.

Jacek Śliwa
jacintoo_at_poczta.onet.pl
sliwa_at_alpha.sggw.waw.pl
Użytkownik Jan <senko_at_wa.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:kQU64.69999$Oo3.1605332_at_news.tpnet.pl...