Modemy ISDN

Autor: Maciej Dąbek (obcy_at_prointer.pl)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 00:08:27 MET

Witam

Jakie możecie mi polecić modemy ISDN do "łącza stałego" ? (firma, model,
cena)
Po obu stronach łącza mam komputery i Linuxy, a między jest dwu torowe łącze
ISDN.
Czyli potrzebuję modemów dwu kanałowych aby móc obsłużyć 128 kbps.
Według mnie zastosowanie modemów jest chyba najtańszym rozwiązaniem niż np.
"mini routerów", ale oczywiście to wszystko musi działać dość stabilnie
(czyli taki mały kompromis).
Z góry dziękuję za pomoc.

Proszę również ZAŁĄCZYĆ kopię na obcy_at_prointer.pl

--
Maciej Dąbek (OBCY)
obcy_at_prointer.pl