batch98

Autor: sebollah (sebollah_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 00:04:29 MET

Czesc
Lubie eksperymentowac i czesto zdarza mi sie formatowac dysk
Chcialem skorzystac z programu batch98, aby utworzyc plik .inf, zebym nie
musial byc obecny przy instalacji windy, poprostu wkladam dyskietke i CD-rom
i moge wyjsc.
Podobno ten program pozwala nawet na wpisanie seriala,a takze wszystkich
wymagan odnosnie windy(jakie akcesoria itp)
Jednak za nic nie moge go uruchomic
Ponacisnieciu na" zbierz teraz" widze tylko
Run time error
Type mismatch
Czy komus udalo sie uzyc tego programu(ja chcialem to zrobic za rada ENTERA
Jest na plycie win98
Z gory dzieki za sugestie

sebollah