Re: Yamaha4416-szajs?

Autor: Hasame Nufta (yos_at_priv7.onet.pl)
Data: Mon 20 Dec 1999 - 21:58:47 MET

moja Yamaha 4260 poleciala po pol roku i po 1500 cdekow ...
dalem spokoj Yamaha'om ,mam Teaca R56s ,pali dobrze
choc jak sie przegrzeje mowi dosc .. na pol godziny .
Ostatni nabytek za ... 750 zl (Makro ) Teac R56S6 chodzi
tez bez problemu ,jeszcze go nie testowalem na wytrzymalosc .
Wniosek .. Teac moze byc ,podobno dobre sa Plextory ,
ale drogie :( ,w takim ukladzie warto kupic tani sprzet (Teac)
rzezbic rowno ,a jak poleci reklamowac ,ot co . :))