Odp: HDD Samsunga

Autor: Stachur (stachur1_at_polbox.com)
Data: Mon 20 Dec 1999 - 18:45:52 MET

Użytkownik Stanislaw Wierzbicki <stanislaw.wierzbicki_at_wship.edu.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:83l7gg$771$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Witam,
> Student przyniosl dysk Samsunga z takim efektem: BIOS go wykrywa,
> ale jak zaczyna ladowac sie DOS z dyskietki, to komputer sie zawiesza
> i ciagle pali sie czerwona lampka HDD.
> Prosze o wskazowki.
> SW

Stary miałem taki problem ostatnio. Dysk się wykrywał ale nie botował. Przy
uruchamianiu z dyskietki systemowej znajdował tylko jedną partycję zato jako
dysk slave pracował bez zarzutu. Przyczyną takiego zachowania był wirus,
który rozgościł sie na moim boot sektorze. Nazywał się Marghburg (lub coś
takiego). Nie wiem czy akórat w twoim przypadku jest tak jak było w moim ale
dla świętgo spokoju radzę ci sprawdzić dysk MKSem lub innym programem
antywirusowym. W MKSie jest opcja do usuwania wirósów z boot sektora.
Pozdrawiam - Piotrek