Seagate 13 Gb Stuka - jak go spalic???

Autor: Tasiemiec (tasiem_at_polbox.com)
Data: Sat 18 Dec 1999 - 01:27:33 MET

Witam !
Byl post o tym jak IBM stuka - i ktos mial szczescie do dobrego sklepu -
wymienili i po sprawie
a ja mam podobny problem
stuka i wiesza wingroze 13o gigabajtowy zigejt - co wiecej
nie ma badblokow - wiec trudno to udowodnic - jednak jest
pewne - bo zmienialem dysk i jest w porzadku (ten sam system nagrany na cd)
efekt jest taki - np praca w wordzie
1 h i wszystko chodzi oki nagle slychaac stuk - dosc mocno i koniec wsio
wisi
tylko twardy reset pomaga
I teraz pytanie - jak spalic ten dysk zeby nie bylo problemu z gwarancja
- moze to troche nie oki - ale jak bylem 2 razy z dyskiem
to mi chlopczyk z serwisu powiedzial ze jest oki bo chodzi i mu nic nie
stuka :))
to ja mialem ochote go stuknac - ale mniejsza o to ,,,
zna ktos namiar na strasznie ostry test HDD ???- taki na 2 dni zeby go
wykonczyc
czy tez sie nie bawic tylko brac zapalarke do gazu i gazu po dziadzie :))
???
licze na zyczliwe zainteresowanie
tasiemiec